طراحی نظام های مالی مکانیزه

احسان مهدیزاده
زمان مطالعه : 12دقیقه دیدگاهها

طراحی نظام های مالی مکانیزه

 

طراحی نظام های مالی مکانیزه با هدف ارتقائ سطح کیفی طبقه بندی اطلاعات از جمله حسابها ، عوامل و مراکز هزینه و همچنین شناسایی دقیق نقاط پر اهمیت درثبت های حسابداری می باشد . با استفاده از ابزارهای پیشرفته مدیریتی سیستم ، انواع کنترل ها و گزارشات مورد نیاز به راحتی و با دقت کامل استخراج و ارائه خواهند شد .

بدیهی است زیر ساخت هر نوع گزارش آماری و مدیریتی و همچنین گزارشاتی که از طریق سیستم های داشبورد مدیریتی (BI) تهیه ، استخراج و ارائه می گردد بر اساس ساختار طبقه بندی اطلاعات و کدهای عملیاتی فرآیندهای حسابداری شکل گرفته است . تحلیلی که توسط کارشناسان خبره حسابداری بر نحوه و سبک مدیریت شرکت ها ارائه می گردد نیز وابسته به چیدمان و طبقه بندی و همچنین تفکیک اطلاعات پر اهمیت حسابداری از جمله عوامل و مراکز هزینه ، بهای تمام شده ، درآمدها ، دارایی ها و بدهیها می باشد.

فراپیام علاوه بر تولید راهکارهای نرم افزاری و نرم افزار مالی توانمند و پویا ( داینامیک ) با ابزارهای کاملا مختلف در تعریف و طبقه بندی عوامل حساب و همچنین انواع تفضیلی ها به علاوه امکان طراحی انواع گزارشات و صورتهای مالی ، مشاوره نحوه چیدمان صحیح اطلاعات و حسابها را به همراه تفضیلی های مربوطه ارائه می نماید

نویسنده: احسان مهدیزاده

								
برچسب ها :
0 0 رای ها
رتبه
guest
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه ها
مطالب مرتبط
دانلود کاتالوگ دمو