سامانه ساد ۲۴ چیست؟

احسان مهدیزاده
زمان مطالعه : 12دقیقه دیدگاهها

سامانه ساد 24

سامانه ساد ۲۴ برای اعلام سرقت و پیگیری چک‌های بانکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. سامانه مورد نظر هدف خود را با جلوگیری از جعل و کلاهبرداری چک برای حفظ اعتبار اصلی چک عنوان می‌کند.

سامانه ساد ۲۴  اولین سامانه برای اعلام سرقت و پیگیری چک‌های بانکی است. ارزش چک بانکی مالی برای همه محرز شده است و چنانچه دزدیده شود، دردسر های زیادی را به وجود می آورد. یکی از این دردسر ها، کلاهبرداری و یا جعل چک است. خریدوفروش کالا به سبب چک و اعتماد به اعتبار آن زمینه کلاهبرداری از چک را بالا برده است.

نقل و انتقال چک در بازار به هر دلیلی بسیار زیاد است، شما با ثبت چک دزدیده شده و یا مفقودی خود در سامانه ساد می‌توانید از خریدوفروش و نقل و انتقال چک مفقودی هرچه سریع‌تر جلوگیری به عمل آورید. البته شما برای اطلاع از صحت و سلامت چک و صادر کننده آن با هرنوع سابقه در حوزه چک می‌توانید مطمئن باشید.

وضعیت پیگیری چک در سامانه ساد ۲۴

چنانچه صادرکننده چک فردی خوش حساب است، در این برنامه جامع مشخص می‌شود. برای پیگیری وضعیت چک مورد نظر خود باید شماره شبا و سریال چک را در دست داشته باشید؛ همان بیست و چهار رقمی که بعد از کلمه IR در چک نمایان است به شماره شبا معروف است، البته سامانه ساد ۲۴ با طراحی بینظیر و تنظیمات آسان فرایند چک را برای شما آسان می‌کند.

شماره سریال چک ترکیبی از اعداد و حروف است که به شکل ممیز در بالای چک نوشته می‌شود و اعداد و حروف قبل از ممیز مشخص هستند. نقل و انتقال انواع چک مفقودی و سرقتی در دادگاه پرونده‌های سنگینی را به وجود آورده است، سامانه از بروز این پرونده‌ها که عواقب سنگینی دارند جلوگیری می‌کند.

هدف اصلی سامانه ساد جلوگیری از جعل و کلاهبرداری از چک های سرقتی است و این سامانه نیز می‌تواند گردش بدون نقص چک را در بازار به نمایش بگذارد. نصب اپلیکیشن ساد را می‌توانید برای گوشی‌های اندروید خود به راحتی انجام دهید. چنانچه شما از چک برگشتی مورد نظر خبر نداشته باشید دچار مشکل می‌شوید. با سامانه ساد ۲۴ از این مشکلات و ضرر مالی جلوگیری می‌شود.

سامانه ساد ۲۴ یک سامانه بسیار کاربردی برای اسناد مالی است که شما قابلیت‌های ممتازی را برای حفظ مدیریت کاملا اصولی چک‌های بانکی می‌توانید از این سامانه انتظار داشته باشید.

هدف اصلی ساخت و ایجاد این اپلیکیشن پرطرفدار جلوگیری از هرگونه جرم مربوطه زیر نظر قوه قضاییه است که می‌تواند به کم شدن بسیاری از پرونده‌های برگشت چک، چک‌های مفقودی و سرقتی بسیار کمک کند.

مزیت استفاده از سامانه ساد ۲۴

ساد 24

سامانه ساد ۲۴ یک مجموعه یکپارچه، منسجم و قدرتمند است، برای پیشگیری و جلوگیری از جرم‌های چک‌های سرقتی، که عملکرد خود را به نمایش می‌گذارد. این اپلیکیشن قدرتمند‌ترین اپلیکیشن است که برای مدیریت حساب‌های چک روی آن می‌توانید حساب کنید و انواع استعلام مانند یادآوری چک و بایگانی چک در این اپلیکیشن انجام می‌شود.

استعمال صیاد که در اپلیکیشن سامانه ساد ۲۴  انجام می شود می‌تواند به مشخصات امنیتی چک صیاد اشاره کند. چک صیاد با چاپ شماره سریال و طراحی نقش خاص روی چک به صورت خطی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شما با استعلام صیاد می‌توانید هر برگ چک را به صورت کاملا جدا و مجزا پیگیری کنید و توجه به این که هر شماره شناسه در هر برگ مختص به یک فرد است اعتبار چک چندبرابر می‌شود.

یادآوری چک سامانه ساد ۲۴ 

یاداوری چک برای افراد می‌تواند یک قابلیت منحصر به فرد باشد. اپلیکیشن سامانه ساد ۲۴ با این امکان کارآمد دقیقا روز مشخص شده برای پاس چک افراد را یادآوری می‌کند. شما در سامانه ساد ۲۴ طراحی جذاب و بسیار خاص اپلیکیشن را می‌توانید مشاهده کنید و تمامی مشخصات چک را به راحتی در قسمت یاداوری چک اضافه نمایید.

در صورت بروز هر گونه مشکل در ثبت مشخصات چک، امکان ویرایش وجود دارد. چنانچه به صورت گروهی و یا تکی قصد حذف چک را داشته باشید این کار در سامانه ساد انجام می‌شود؛ اما عملکرد نگهداری وضعیت چک که ضمانتی، برگشتی و پاس شده است در سامانه ساد ۲۴  رویت می‌شود.

شما خلاصه‌ای برای وضعیت چک در هر ماه را می‌توانید در یادآوری چک مشاهده کنید. البته ایمنی و امنیت بالای فضای اپلیکیشن ساد را باید یکی از نقاط قوت اپلیکیشن به حساب آورد.

رأس‌گیری چک در سامانه ساد را شما می‌توانید با تاریخ خود دقیقا، در تاریخی که در رأس آن قرار دارد، در اپلیکیشن مورد استفاده قرار دهید. روش رأس گیری چک یکی از روش‌های کاربردی برای محاسبه سررسید واقعی دریافتی با مبالغ گوناگون در تاریخ های مختلف است.

در سامانه ساد ۲۴  محاسبه تمامی اقساط و تسهیلات بانکی به شکل سریع و جامع انجام می‌شود و به این دلیل اقساط به صورت مرتب با یادآوری اپلیکیشن ساد همیشه سر موقع پرداخت می‌گردد. البته سود بانکی محاسبه و عملکرد متفاوت خود را به نمایش می‌گذارد.

برخی از افراد برای دریافت وام تمایل دارند تا سود وام بانکی را در نظر بگیرند که محاسبه سود وام بانکی یکی از قابلیت‌های اصلی سامانه ساد ۲۴  به شمار می‌آید. شما با داشتن دسته چک بهتر است از اپلیکیشن ساد استفاده کنید، تا با استعلام از صحت و سلامت چک مطمئن شوید و از مشکلات دنیای چک خود را دور نگه دارید.

شما با استعلام سابقه حساب صادرکننده چک در در سامانه ساد می‌توانید با خیالی آسوده از چک خود استفاده کنید. خوش حسابی افراد برای وصول طلب در خصوص انواع چک یک مزیت عالی محسوب می‌شود تا دیگران بتوانند به چک اعتماد کرده و مبلغ مورد نیاز را برداشت کنند.

مزیت اصلی سامانه ساد یعنی آگاه شدن در مورد خوش حسابی صادر کننده چک یکی از کارآمدترین و بهترین قابلیت‌های مفید سامانه ساد به حساب می‌آید که نمی‌توان این مزیت آن را نادیده گرفت.

پیشگیری از وقوع جرم با سامانه ساد ۲۴ 

سامانه ساد ۲۴  برای جلوگیری از وقوع جرم فعالیت خود را به نمایش می‌گذارد. شما با استعلام چک و همچنین اطلاع در مورد سرقت و مفقودی چک از هر گونه خطری که چک را تهدید می‌کند جلوگیری به عمل می‌آورید؛ چرا که در بازار به واسطه چک کسانی که قصد خرید و فروش دارند، هرکدام از این خرید و فروش‌ها ضرر بالایی را متحمل می‌شوند.

اما یک چک وضعیت خود را مشخص کند دیگر چک‌های سرقتی و مفقود شده نمی‌توانند برای انتقال، خرید و فروش مورد استفاده قرار گیرند.

با استفاده از خدمات بی‌نظیر سامانه ساد می‌توان از هرگونه اتلاف وقت جلوگیری به عمل آورد. لازم نیست ساعت‌های طولانی را در مراکز و ادارات برای ثبت چک سرقتی منتظر بمانید، تنها با خدمات اپلیکیشن ساد در کمترین زمان تمامی عملکردهای مربوط به چک انجام می‎شود.

اعلام سراسری چک مفقودی و سرقتی در کشور با استفاده از سامانه ساد ۲۴

sad24

هنگام اعلام مفقودی و یا دزدیده شدن چک که در سامانه ساد این موضوع را اعلام می‌کنید. در سراسر کشور چک شما به عنوان یک چک سرقتی و مفقودی شناخته می‌شود و به خاطر عملکرد همه جانبه این اپلیکیشن شما با خیال راحت نسبت به خرید و فروش و انتقال چک می‌توانید اطمینان بالایی حاصل کنید؛ چرا که چک شما دیگر در نقل و انتقال بازار جایی ندارد.

در مورد استعلام صیاد وضعیت صادرکنندگان چک ۵ رنگ خاص در سامانه مشاهده می‌شود که هر کدام از این رنگ‌ها وضعیت خاصی را مشخص می‌کند.

وضعیت صادر کنندگان چک در سامانه ساد ۲۴

در مورد وضعیت سفید در استعلام صیاد وضعیت صادر کننده چک این وضعیت نشان می‌دهد که صادر کننده چک هیچگونه سابقه کیفری ندارد؛ هیچگونه چک ‌برگشتی در فعالیت این افراد مشاهده نمی‌شود. وضعیت زرد حداقل یک فقره چک برگشتی یا مبلغ ۵ میلیون تومان تعهد برگشتی را در پرونده این وضعیت می‌توان در نظر گرفت.

 وضعیت نارنجی در استعلام صیاد وضعیت صادر کننده چک را با دو تا چهار فقره سابقه برگشتی عنوان می‌کند و مبلغ ۲۰ میلیون تومان تعهد برگشتی در وضعیت سابقه وضعیت نارنجی مشاهده می‌شود.

اما وضعیت قهوه‌ای مختص افرادی است که ۵ تا ۱۰ فقره چک برگشتی دارند و مبلغ ۵۰ میلیون تومان در تعهد برگشتی خود به ثبت رسانده‌اند. اما آخرین وضعیت که وضعیت قرمز است به بیشتر از ده فقره چک برگشتی اشاره می‌کند و مبلغ ۵۰ میلیون تومان نیز تعهد برگشتی دارد.

برخی از افراد در هنگام نوشتن چک به خاطر تبدیل حروف به رقم و یا برعکس دچار اشتباه می‌شوند. با نصب اپلیکیشن سامانه ساد ۲۴  شما می‌توانید بدون هیچ گونه خط خوردگی بدون اشتباه مبلغ را وارد کنید. اپلیکیشن ساد برای افرادی که دست چک دارند، یک اپلیکیشن کاربردی و ضروری محسوب می‌شود.

مدیریت همه جانبه چک در سامانه ساد ۲۴ 

با استفاده از سامانه ساد ۲۴  استعلام چک برگشتی و استعلام چک‌های صیاد را می‌توان در نظر گرفت. هرکدام از چک‌ها در زمان دریافت و وصول طلب چنانچه به مشکل و ایراد خاصی بربخورند در این سامانه به اطلاع شما می‌رسد.

مدیریت پرداخت مهم‌ترین کاری است که شما از این سامانه می‌توانید انتظار داشته باشید؛ چرا که یادآوری زمان وصول، برداشت و یا هر عملکرد دیگر مربوط به چک در این اپلیکیشن کاربردی مشخص است. خصوصا امروزه که به هر دلیلی انواع چک‌های برگشتی مشاهده می‌شوند استعلام کاری زمان و وقت‌گیر است.

شما می‌توانید با وجود اپلیکیشن ساد استعلام را هرچه سریع‌تر انجام دهید. در حوزه چک وجود چک‌های بی محل، عدم وجه در حساب چک و یا حتی فراموش کردن تاریخ و زمان پاس چک و وصول آن مشکلات زیادی را به وجود می‌آورد که اپلیکیشن ساد به نحوه احسن این مشکلات را رفع کرده کرده است.

با توجه به رشد فناوری و تکنولوژی که امروزه تمامی افراد از گوشی های هوشمند استفاده می‌کنند. استفاده از سامانه ساد یک کار مقرون به‌صرفه و هوشمندانه است.

این برنامه کاربردی و جالب که برای ثبت سریع انواع چک می‌تواند مزیت‌های زیادی داشته باشد در فضای ایمن با سرعت عمل بالا دقیق‌ترین استعلام را برای شما مشخص می‌کند. انواع کسب و کار که به واسطه چک انجام می‌شود با این اپلیکیشن بدون هیچ گونه محدودیت زمانی و مشکل دیگر مورد توجه قرار می‌گیرد و راندمان را در کسب و کار افراد را بالا می‌برد.

راهکاری اصولی برای استفاده مناسب و بی دردسر از چک

امروزه افراد به واسطه نوع کسب و کار و شغل خود شاید مجبور باشند مدام با چک سر و کار داشته باشند، که در این میان سرقت و مفقودی چک مشکلات زیادی را برای این افراد وجود می‌آورد.

بهتر است بدانید که برای جلوگیری از وقوع جرم و مشکلات مربوط به چک‌های مفقودی و سرقتی استفاده از اپلیکیشن ساد یک راه کارآمد و مفید به حساب می‌آید. این برنامه جامع می‌تواند از هرگونه ضرر مالی افراد را دور نگه دارند و شما در هنگام استفاده از اپلیکیشن ساد ضمن یک طراحی ساده با تنظیماتی بسیار کاربردی می‌توانید به راحتی از خدمات استعلام صیاد و دیگر استعلام‌ها به نحو احسن استفاده کنید.

زمان که به فضای کاربردی و بسیار آسان سامانه ساد ۲۴ دقت کنید، در ابتدای کار تمامی خدمات مانند استعلام صیاد و استعلام ساد ۲۴، راس گیری، بایگانی چک و اعلام سرقت چک برای شما در کنار افزودن یادآور چک و تاریخ و روز ساعت به نمایش گذاشته می‌شود که در یادآوری چک تمامی چک های پرداختی و دریافتی برای وصول به ثبت می‌رسند.

اما در قسمت استعلام سرقتی بودن چک استعلام ساد۲۴ همین فرایند یادآوری چک مشخص است. اما در راس گیری چک خود را میتوانید با عملکرد مقطع زمانی در مبدأ زمانی نشان دهید. در اعلام سرقت چک سرقت و گم شدن چک شما به صورت آنلاین در این سامانه به ثبت می‌رسد.

سامانه ساد ۲۴ راهی مقرون به صرفه

شما اگر قصد استعلام رایگان را دارید نصب سامانه ساد ۲۴ مقرون به صرفه‌ترین راهی است که می‌تواند آن را امتحان کنید؛ چرا که از طریق پیامک هزینه ۳۵۰ تومانی برای هزینه پیامکی از حساب شما کسر می‌گردد اما در اپلیکیشن، شما از خدمات منحصربه‌فردتری می‌توانید استفاده کنید و همچنین سرعت عمل بالاتری را در نظر بگیرید، که تنها مصرف اینترنت معمولی شما در این اپلیکیشن مهم و ضروری است.

samane sad 24

استعلام چک صیاد در سامانه ساد ۲۴ به صورت رایگان انجام می‌شود و لازم نیست تا از خدمات خاصی مانند کیف پول استفاده کنید. حتی استعلام همه جانبه باعث می‌شود تا افراد بتوانند به صورت هوشمندانه معامله کنند. شما از مفقود بودن یک چک اطمینان اگر حاصل کنید. این امر باعث می‌شود تا دردسرهای خاصی برای شما به وجود نیاید و به همین دلیل استفاده از اپلیکیشن بسیار کاربردی ساد ۲۴ مشخص می‌شود.

اگر به دنبال شرایطی برای استعلام‌چک هستید شما می‌توانید با استفاده از کد GR سامانه ساد در کمتر از ۳۰ ثانیه به استعلام بپردازید؛ چرا که قابلیت استعلام چک برگشتی با GR با سرعت عمل بیشتری انجام می‌پذیرد و شما می‌توانید از مفقودی چک خود اطمینان پیدا کنید.

برنامه کاربردی ساد۲۴ برای استعلام چک‌های برگشتی، مفقودی و سرقتی است. شما می‌توانید برای انواع افراد در کسب و کارها در حوزه چک از این برنامه بسیار کاربردی استفاده کنید.

مزایای اصلی سامانه ساد ۲۴ اطلاع‌رسانی کشوری در مورد چک‌های مفقودی و سرقتی است که متاسفانه در بازار چک‌های دزدیده شده و مفقود شده دردسرهای زیادی را به وجود آورده است. بسیاری از افراد به خاطر عدم آگاهی به خرید و فروش این گونه چک‌ها متحمل هزینه‌ها و خسارت‌های مالی بالایی شده‌اند. که شما اگر از سامانه معتبر ساد۲۴ استفاده کنید می‌توانید از صحت و درستی چک به راحتی باخبر شوید، بدون این که هزینه خاصی را پرداخت کنید یا اتلاف زمان بالا را در نظر بگیرید.

کلام آخر

در مورد اپلیکیشن کاربردی ساد ۲۴ خدمات منحصر به فردی را در این اپلیکیشن می‌توانید مورد استفاده قرار دهید. این برنامه برای اطلاع از چک‌های برگشتی و خوش حسابی افراد بسیار کاربردی عمل می‌کند و لازم نیست مدت زمان زیادی را برای کسب اطلاعات حساب افراد در نظر بگیرید.

در حوزه چک استعلام در مورد وضعیت سابقه افراد می‌تواند از خسارات و هزینه‌های جانبی بالایی جلوگیری به عمل آورد. چک‌های سرقتی و مفقودی چنانچه سریعا اعلام نشوند خسارات بالایی را به وجود می‌آورند. امروزه در دادگاه پرونده‌های بسیاری در مورد چک‌های سرقتی و مفقودی روی یکدیگر تلنبار شده است، که با  شاکیان مختلف در ارتباط است.

اما شما برای جلوگیری از بروز جرم بهتر است که هرچه سریع‌تر با استفاده از سامانه سال ۲۴ مفقودی و سرقتی بودن چک خود را اعلام کنید. با توجه به طراحی فضای  زیبا و کاربردی این اپلیکیشن کار با آن بسیار آسان است. شما می‌توانید به صورت شبانه‌روزی از خدمات عالی و مقرون به‌صرفه این اپلیکیشن به نحو احسن و بدون هزینه و رایگان استفاده کنید و از بروز جرم هر چه سریع‌تر تنها با یک کلیک جلوگیری به عما آورید.

بیشتر بخوانید :


 

نویسنده: احسان مهدیزاده

								
برچسب ها :
2 1 رای
رتبه
guest
1 دیدگاه
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه ها
احمد
احمد
2 years ago

رایگان نیست۱۷۰۰۰تومان باید واریز کنید

مطالب مرتبط
دانلود کاتالوگ دمو