تولیدی پوشاک وکیف و کفش

احسان مهدیزاده
زمان مطالعه : 12دقیقه دیدگاهها

برای کارآفرینی و سوداگری تولیدی میبایست چه کاری انجام دهیم؟

کارهای زیادی هستند که ما آن‌ها را به راستی نمی‌شناسیم. کار آفرین های زیادی هم هستند که هنوز جویای شغل و ایده های جدید هستند..

قبل از سال جدید هنگامیکه بوی عید به مشام میرسد ، بیشتر مردم در کار و جنبش برای خرید پوشاک نو هستند. لباس های رنگارنگ و پیراهن‌هان‌های گوناگون ، و کیف های پر زرق و برق تنوعی از انتخاب را برای مشتریان به به اتفاق دارند؛ اما چه بسا بخواهید در باره این تولیدی ها اطلاعاتی را به دست آورید…

اول از همه برای تاسیس یک تولیدی چقدرسرمایه لازم داریم؟

اگر می‌خواهید وارد شغل تولیدی شوید، باید بدانیدبا سختی‌های زیادی روبه‌رو خواهید شد. پیدا کردن کارگران حرفه‌ای در تقسیم فرآوری ، تعبيه سرمایه اولیه، یافتن بازار برای فروش، طاقت رقابت در بازار و خلاقیت و بسیاری عوامل سایر از دشواری‌های این پیشه محسوب می‌شوند.

معمولا بیشترین سرمایه را جا و اجاره محل تولیدی به خودش اختصاص میدهد.. اکثر تولیدکننده ها کار را با پنج نفر آغاز می‌کند و به تعداد ۸۰ لغایت ۲۵۰ محصول تولیدی در هر ده روز بسنده می‌کند؛ اما یک تولیدکننده دیگر تصمیم می‌گیرد حرفه ای تر شروع به ایجاد اشتغال کند؛ سرمایه این دو نفر با هم متفاوت است؛

ولی به طور میانگین اگر کسی بخواهد یک تولیدی با ۱۵ لغایت ۲۵ کارگر راه بیندازد، حدودا باید ۲۵۰ میلیون تومان سرمایه اولیه داشته باشد

چه کسانی می‌توانند کارآفرین باشند؟

کار تولید و ایجاد اشتغال خیلی جذاب است؛ به خصوص برای کسانی که تشنه خلق ایده و وسایل هستند و از آن لذت می‌برند؛ اما با سختی‌هایی زیادی روبه‌رو است.

دلالی، کم‌وکاست‌های قانون و مشکلات تولیدکننده‌ها با کارگران و اداره های مالیاتی و تولیدی‌های بدون مجوز، رواج کالاهای وارداتی چینی در بازار و پشتیبانی نشدن از طرف دولت، عمده‌ترین مشکلات تولیدکننده‌های است. با همه این دشواری‌ها اگر به کارآفرینی علاقه‌مند هستید، به این کار جذاب فکر کنید.

و در پایان محصولات فرآوری شده را چطوری بفروشیم؟

استفاده از ابزارهای امروزین بازاریابی و به کار گیری از فضای اینترنت و شبکه های اجتماعی مثل: اینستاگرام، تلگرام و فروشگاه اینترنتی میتواند بستر فروش مناسبی را در دسته تک و عمده فروشی محصولات برای شما فراهم کند.

از اینرو کمپانی فراپیام افتخار دارد که از سال ۱۳۷۴ تکاپوی حرفه ای خود را در زمینه طـراحی، تـولید و اسـتقرار نرم افزار مالی ، اداری و صـنعتی آغـاز نـمـوده و تـاکنون مـوفـق به جـذب و نـگـهداری بـیش از ۲۵۰۰ مـشـتری، در کـلیه اسـتانهای کـشور گردیده است.

نرم انگیزه ها کسب و کار آنلاین ویترین( فروشگاه اینترنتی فراپیام) ابزاری نیرومند در گسترش کسب و کار مبتنی بر استانداردهای تجارت الکترونیک و با هدف دسترسی راحت مشتریان و بازار قصد به سوداگری شما طراحی گردیده است که با بهره گیری از نرم افزار فروشگاه ساز میتوانید مشتریان زیادی را برای محصولات فرآوری شده بازاریابی نمایید.

نویسنده: احسان مهدیزاده

								
برچسب ها :
0 0 رای ها
رتبه
guest
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه ها
مطالب مرتبط
دانلود کاتالوگ دمو