فعال سازی و دریافت رمز پویا بانک پاسارگاد

احسان مهدیزاده
زمان مطالعه : 12دقیقه دیدگاهها

رمز پویا بانک پاسارگاد

فعال سازی رمز پویا بانک پاسارگاد

رایج شدن استفاده از کارت‌های بانکی و پرداخت‌های اینترنتی امروزه سبب بروز یکی از مشکلات بزرگ امنیتی یعنی کلاه‌برداری و فیشینگ اینترنتی شده است.

به منظور جلوگیری از به‌خطرافتادن اطلاعات و موجودی حساب سپرده‌گذاران، بانک مرکزی در سال ۱۳۹۸ طرحی را به نام رمز یک‌ با مصرف یا رمز پویا به بانک‌های کشور ارائه داد. در این طرح تمامی کسانی که در بانک‌های مختلف حساب بازکرده‌اند باید رمز دوم ثابت و رمز دوم یک بار مصرف خود را فعال کنند.

بانک پاسارگاد نیز یکی از بانک‌های معتبر کشور است که به منظور افزایش امنیت حساب بانکی کاربران خود امکان فعال سازی رمز پویا را به‌صورت حضوری و  غیر حضوری فعال کرده است. در این مقاله از فراپیام قصد داریم نحوه فعال سازی رمز پویا بانک پاسارگاد را بررسی کنیم پس همراه ما باشید.

فعال سازی رمز پویا به‌صورت اینترنتی

فعال سازی رمز پویا پاسارگاد را می‌‌توانید به دو صورت انجام بدهید اما قبل از آن باید به بانک بروید و برای دریافت اپلیکیشن همراه بانک اقدام کنید. در این بخش راه‌های فعال کردن رمز پویا را بررسی خواهیم کرد.

  • راه اول

وارد قسمت کارت شوید و گزینه کارت های من را انتخاب کنید در این بخش حساب های بانک پاسارگادتان نمایش داده می‌شود. حساب مورد نظرتان را انتخاب کنید و در بخش وضعیت کارت رمز دوم‌تان را فعال کنید و در مرحله آخر گزینه فعال سازی رمز پویا را انتخاب کنید.

  • راه دوم

 فعال سازی رمز پویا بانک پاسارگاد در این روش به این‌گونه است که باید وارد بخش سایر شوید و از آن جا گزینه عملیات کارت را انتخاب کنید پس از این کار گزینه فعال سازی رمز پویا نمایش داده میشود که با انتخاب آن رمز پویا خود را فعال خواهید کرد.

اگر عملیات فعال سازی رمز پویا در اپلیکیشن همراه من با مشکل روبه‌رو ‌شد باید به بانک پاسارگاد مراجعه کرده و رمز پویا خود را به‌صورت حضوری فعال کنید.

در آخر پیشنهاد می کنیم مقاله فعال کردن رمز پویا بانک ملت را هم مطالعه بفرمایید.

نویسنده: احسان مهدیزاده

								
برچسب ها :
1 1 رای
رتبه
guest
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه ها
مطالب مرتبط
دانلود کاتالوگ دمو