ثبت مکان فروشگاه روی گوگل مپ برای فروش بیش‌تر

احسان مهدیزاده
زمان مطالعه : 12دقیقه دیدگاهها

آموزش ثبت مکان فروشگاه روی گوگل مپ

ثبت سایت در گوگل مپ

گوگل مپ یک ابزار رایگان در گوگل است که به کاربران امکان می‌دهد اطلاعات مربوط به مکان را با توجه به رابط نقشه جستجو کنند. امروزه با توسعه دستگاه‌های دیجیتال، استفاده از گوگل مپ محبوب شده است. طبق اطلاعات دریافت شده از گوگل، روزانه میلیون‌ها جستجو در آن انجام می‌گردد.

بنابراین چگونه اطلاعات کسب و کار شما می‌تواند در گوگل مپ نمایش داده شود؟ برای پاسخ به این پرسش این مقاله را تا انت‌ها بخوانید و پس از آن مکان کسب و کار خود را جهت بازدید بیشتر و در نهایت فروش بیشتر توسط کاربران در گوگل تنظیم کنید.

فهرست مطالب

•           چرا گوگل مپ برای مشاغل مهم است؟

•           Google Places چیست؟

•           ثبت مکان فروشگاه در گوگل مپ برای فروش بیش­تر

•           مزایای استفاده از گوگل مپ

•           سوالات متداول

•           نتیجه گیری

چرا گوگل مپ برای مشاغل مهم است؟

به مناسبت ۱۵ سالگی گوگل مپ در سال ۲۰۲۰، برخی ویژگی‌های جدید در آن اضافه گردید. گوگل خدمات خود را ارتقا و لوگوی خود را نیز تغییر داد. نقشه‌های گوگل در طول سال‌ها از یک نقشه مجازی ساده به مکانی برای کاوش در مشاغل محلی، برنامه ریزی دقیق سفر و کشف مکان‌های پیشنهادی جدید تبدیل شده است. این چیزی فراتر از یک نقشه است. گوگل مپ مکانی برای کشف است.

یکی از به روزرسانی‌های ۲۰۲۰ شامل افزودن برگه «کاوش» است که به کاربران امکان می‌دهد به سرعت و به راحتی در مشاغل و سرویس‌های اطراف جستجو کرده و اطلاعات خود مانند رتبه بندی، بازبینی یا تصاویر را مشاهده کنند. با بیش از ۱ میلیارد کاربرگوگل مپ، این امکان برای ارتباط مشاغل با مخاطبان عظیم فراهم می‌شود.

Google Places چیست؟

Google Places ابزاری است که با گوگل مپ ترکیب می‌شود. با Google Places می‌توانید به راحتی اطلاعات کسب و کار خود را در گوگل مپ ثبت کنید. این یک روش بازاریابی موثر و جدید با هزینه کم است. به خصوص اگر شما تأمین کننده خدماتی هستید که نیاز به تبلیغ مکان‌های شما مانند هتل ها، مناطق تفریحی، رستوران‌ها و غیره است.

ثبت مکان فروشگاه در گوگل مپ برای فروش بیشتر

اگر از یک فروشگاه ساز اینترنتی استفاده کرده اید و برای خود یک فروشگاه اینترنتی دارید پیشنهاد برای شروع وارد گوگل مپ شوید. سپس از حساب گوگل خود، برای ورود به سیستم استفاده کنید. اگر هنوز حساب گوگل ندارید، برای ایجاد حساب جدید روی ثبت نام، کلیک کنید. پس از ورود به سیستم موقعیت مورد نظر خود را پیدا کرده و بر روی منوی سمت چپ کلیک کنید. پس از آن گزینه Add a missing place را انتخاب کنید. حال باید یک نشانگر و یک فرم برای شما ظاهر شده باشد.

سایت در گوگل مپ

شما باید تمام اطلاعاتی را که می‌خواهید در گوگل مپ برای فروش بیش ترداشته باشید؛ مانند اطلاعات اساسی در مورد کسب و کار، دسته ها، منطقه خدمات، ساعات کاری، گزینه‌های پرداخت، تصاویر، فیلم‌ها و جزئیات بیشتر ثبت نمایید. همچنین به قسمت اطلاعات پایه توجه کنید. همه اطلاعات باید مختصر، دقیق و کامل برای توصیف کسب و کار شما درج شوند. اگر کاربران به دنبال هرگونه اطلاعات مرتبطی هستند، گوگل نیز دقیقا بر اساس همان اطلاعات کار می‌کند.

ابتدا اطلاعات مربوط به تصاویر را نمایش می‌دهد. دقت کنید بهتر است تصاویر باکیفیت و همچنین واقعی باشند. به شما پیشنهاد می‌دهیم از محل کسب و کار خود تصویر واقعی گرفته و آن را برای نمایش در گوگل مپ قرار دهید. در پیش نمایش، اگر نشانگر کسب و کار شما روی نقشه نادرست است، لطفاً «ویرایش مکان نشانگر» را در پایین انتخاب کرده و نشانگر را تنظیم کنید. پس از ثبت تمام اطلاعات، دکمه «ارسال» را فشار دهید.

مزایای استفاده از گوگل مپ

از جستجوی رستوران‌های اطراف گرفته تا مکان تعمیرگاه اتومبیل، گوگل مپ تمام نیازها را برآورده می‌کند. گوگل مپ اطلاعاتی را از گوگل برای کسب و کار شما ارائه می‌دهد و می‌توانید نمایه کسب و کار رایگان خود را در آن تنظیم کرده و لیست کاملی از اطلاعات اصلی کسب و کار خود را در اختیار دیگران قرار دهید.

سپس از این داده‌ها برای پر کردن لیست‌های محلی نمایش داده شده در گوگل مپ برای فروش بیش‌تر استفاده می‌شود. ارائه اطلاعات به روز و جامع به گوگل مپ این امکان را می‌دهد تا تجارت شما را در معرض دید کاربران قرار گیرد و باعث افزایش آگاهی و تبدیل برند شود. در زیر پنج راه وجود دارد که می‌تواند برای کسب و کار شما سودمند باشد.

گوگل مپ به افراد کمک می‌کند مشاغل شما را پیدا کنند.

قابلیت‌های جستجوی محلی به گوگل مپ امکان می‌دهد تا مشاغل مربوط به جستجوی کاربر را سنجاق و لیست کند. سپس کاربر می‌تواند قبل از تصمیم برای بازدید یا تماس با آن کسب و کار، که گوگل مپ آن را ساده می‌کند، به راحتی گزینه‌های خود را مشاهده کند.

هم به عنوان یک موتور جستجو برای یافتن کاربرانی که در آن جستجو می‌کنند و هم به عنوان یک نقشه برای هدایت کاربران به آن مکان عمل می‌کند. این امر به ویژه از آن جا که ۳۰٪ از کل جستجوهای تلفن همراه مبتنی بر مکان هستند، از اهمیت بیشتری برخوردار است. به این معنی که گوگل مپ یک محرک مهم در ترافیک تلفن همراه است.

به مردم امکان می‌دهد تا به سرعت با شما تماس بگیرند.

هنگامی که کاربران شما را در لیست گوگل مپ مشاهده می‌کنند، این پلت فرم یک فهرست جامع اعم از شماره تلفن و آدرس و غیره از کسب وکار شما را شامل می‌شود و از آن جا که اکثر جستجوها از طریق تلفن انجام می‌شود، آن‌ها فقط با یک کلیک می‌توانند با کسب و کار شما تماس بگیرند. افراد از گوگل مپ برای تصمیم گیری استفاده می‌کنند. به عنوان مثال این بستری برای پیدا کردن دونات یا شیرینی و یا یک فروشگاه لباس در این نزدیکی است. این امر باعث می‌شود تا کاربران بتوانند گام بعدی در ارتباط مشاغل با مشتریان بالقوه را آسان کنند.

مردم را تشویق می‌کند تا از وب سایت شما بازدید کنند.

علاوه بر ارائه شماره تلفن مشاغل، وب سایت شما را نیز برجسته می‌کند. برای کاربرانی که سعی در تصمیم گیری یا کاوش در گزینه‌ها دارند، این ویژگی به آن‌ها امکان می‌دهد تا به سرعت به سایت شما مراجعه کنند. پلت فرم گوگل مپ نقش یک راننده و راهنمای بزرگ را برای بازدید از وب سایت شما ایفا می‌کند. البته در صورتی که وب سایت شما برای پشتیبانی از این ترافیک به واکنش گرایی در گوشی موبایل مجهز باشد.

گوگل مپ کسب و کار شما را با تصاویر نمایش می‌دهد.

امروزه کاربران شیفته تصاویر هستند. آن‌ها به تصاویری که کسب و کار شما ارائه می‌دهد علاقه‌مند هستند. گوگل مپ یک ویترین بصری از کسب و کار شما را به عنوان یک نگاه اجمالی از محصولات و خدمات گرفته تا ظاهر ویترین و فضای داخلی فروشگاه به منظور جلب توجه افراد برای بازدید، سرپرستی می‌کند. در حقیقت لیست‌هایی که شامل تصویر هستند ۴۲٪ درخواست بیشتر و ۳۵٪ کلیک وب سایت بیشتر دارند.

گوگل مپ به کسب و کار شما اعتبار می‌دهد.

هیچ چیز اعتماد به نفس برند را به اندازه تأیید دیگران افزایش نمی‌دهد و موفق‌ترین راه برای انجام این کار بررسی‌ها هستند. نقشه گوگل برای ارائه نمایه کاملی از کسب و کار، بررسی‌ها را نمایش می‌دهد تا کاربر بتواند آگاهانه تصمیم بگیرد.

تشویق مصرف کنندگان برای درج نظرات در گوگل مپ به سایر مشتریان بالقوه این امکان را می‌دهد تا به کسب و کار شما اعتماد کنند. بنابراین این پلت فرم ابزاری قدرتمند برای مشاغل است و از ایجاد آگاهی از برند تا افزایش نرخ تبدیل مزایای بی‌شماری را برای مشاغل فراهم می‌کند.

سوالات متداول

۱-         چگونه می‌توانیم بیش از ۱۰ مکان را در گوگل مپ برای فروش بیشتر اضافه کنیم؟ مسیر خود را در نقشه گوگل برنامه ریزی کنید. به گوگل مپ بروید، روی مسیر کلیک کنید و همه مکان‌هایی را که می‌خواهید بازدید کنید در سمت چپ وارد کنید. سپس آدرس اینترنتی را که در نوار آدرس می‌بینید، در اولین قسمت بالا کپی کنید. اکنون مسیر جدیدی را در نقشه گوگل قرار داده اید. سپس بر روی دکمه «ارسال» کلیک کنید.

۲-         ثبت مکان فروشگاه روی گوگل مپ برای فروش بیش‌تر چطور انجام می‌شود؟ ابتدا وارد حساب Google My Business شوید سپس افزودن مکان جدید در صفحه اصلی مشاغل را کلیک کرده و نام تجاری و آدرس کسب و کار را وارد کنید. سپس جزئیات کسب و کار را تأیید کنید.

ثبت محل فروشگاه در گوگل

۳-         آیا ثبت مکان فروشگاه روی گوگل مپ برای فروش بیش‌تر رایگان است؟ گوگل برای کسب و کارها ابزاری با کاربرد آسان است تا سازمان‌ها بتوانند حضور آنلاین خود را در سراسر گوگل از جمله جستجو و نقشه، مدیریت کنند. برای کمک به مشتریان در یافتن شغل خود و آگاهی دادن می‌توانید کسب و کار خود را در گوگل مپ به صورت رایگان ثبت نام کرده و حتی اطلاعات کسب و کار خود را در آن ویرایش کنید.

نتیجه گیری

گوگل مپ یک سرویس نقشه برداری قابل اعتماد است که اطلاعات مکان کسب و کار شما را از طریق تصاویر ماهواره‌ای ارائه می‌دهد. کارایی ایجاد شده توسط این ابزار آنلاین را نمی‌توان انکار کرد زیرا در بررسی مسیرها بسیار توانمند است. این می‌تواند جستجوی شما را راحت‌تر کرده و به شما در یافتن مشاغل، مکان‌ها و آدرس‌های خصوصی که کاربران با آن‌ها آشنا نیستند کمک کند. برای ثبت نام در گوگل مپ باید یک حساب گوگل یا همان اکانت جیمیل ایجاد کنید.

البته این حساب برای همه سرویس‌های گوگل مانند Gmail، Drive، Calendar، Maps و سایر ابزارهای تحت وب گوگل قابل استفاده است. پس از ثبت نام، به حساب خود وارد شوید تا آدرس محل کار خود را ذخیره کنید. گوگل مپ را باز کنید و My Places را کلیک کنید.

در این صفحه، روی تنظیم مکان کسب و کار کلیک کنید و آدرس‌های کامل خود را تایپ کرده تا بتوانید به این موارد در هر دستگاهی دسترسی پیدا کنید.

سپس آن را ذخیره کنید. آدرس‌های خود را با همکاران در میان بگذارید. بسیاری از مشاغل با مشتریانی از مکان‌های مختلف جغرافیایی سروکار دارند و استفاده از گوگل مپ برای ارسال موقعیت شغلی شما مفید است تا آن‌ها دقیقاً بدانند شما کجا هستید. می‌توانید موقعیت مکانی خود را از طریق ایمیل و پیام‌های متنی به اشتراک بگذارید.

می‌توانید آدرس‌های خود را به دو روش به اشتراک بگذارید. پس از باز کردن گوگل مپ و کلیک بر روی مکانی که می‌خواهید به اشتراک بگذارید، روی نماد پیوند در گوشه سمت چپ پنجره خود کلیک کنید. این به شما دو روش برای ارسال آدرس نشان می‌دهد. در مرحله اول، می‌توانید آدرس را مستقیماً از طریق URL کوتاه ارائه شده با زدن دکمه ارسال کنید. شما می‌توانید از طریق چندین رسانه انتخاب کنید که کجا می‌خواهید آن را ارسال کنید.

ثانیا می‌توانید کدهای ارائه شده را دقیقاً در زیر URL دوم کپی و جای‌گذاری کنید. گزینه Paste in HTML را برای جاسازی در وب سایت انتخاب کنید و مکان شما در وب سایت شرکت، وبلاگ شخصی یا سایر سایت‌هایی که می‌خواهید آن را در آن جا به اشتراک بگذارید، نشان داده می‌شود.

هدف شما هرچه باشد امکان ذخیره آدرس‌های شما در گوگل مپ می‌تواند مفید باشد. از این طریق می‌توانید با همکاران تجاری، اعضای خانواده و دوستان، در هر کجا که هستید کار کرده و آن‌ها را راهنمایی کنید.

نویسنده: احسان مهدیزاده

								
برچسب ها :
0 0 رای ها
رتبه
guest
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه ها
مطالب مرتبط
دانلود کاتالوگ دمو