فروشگاه آنلاین راه کار سریع برای فروش

احسان مهدیزاده
زمان مطالعه : 12دقیقه دیدگاهها

فروشگاه آنلاین راه کار سریع برای فروش

سخن داغ این روزها راه‌اندازی کسب و کار است به طوری که حتی جوانان کم سن و سال نیز به دنبال آن هستند که صاحب کسب و کار خود باشند اما همین که صحبت از راه‌اندازی کسب و کار به میان می‌آید، ناخودآگاه ذهن همه به سمت چگونگی انجام این کار، هزینه ها، حمایت‌های دولت و…کشیده می‌شود و اولین سوالی که باید پاسخ داده شود این است که چگونه با شرایط اقتصادی امروز صاحب یک کسب و کار سودآور شویم؟

همه درباره سوات swot شنیده‌ایم و اصطلاحات نقاط قوت، نقاط ضعف، تهدیدها و فرصت‌ها برایمان آشنا هستند بنابراین باید بدانیم در شرایط اقتصادی امروز و در کنار گرانی‌ها و تحریم‌ها فرصت‌هایی برای افراد خوش فکر وجود خواهد داشت.

قطعا بازار کسب و کار و تجارت یک معادله ساده ریاضی نیست که برای همه پاسخ یکسانی داشته باشد و شرایط بسیار زیادی در بازده یک کسب و کار دخیل هستند اما یک فاکتور بسیار مهم برای همه افراد یکسان است و آن هم دوره زمانی از نظر پَیشرفت علم و تکنولوژی می‌باشد.

هم‌اکنون در عصر اطلاعات و ارتباطات به سر می‌بریم. افرادی که این عصر را بشناسند و با ویژگی‌های این دوره آشنایی داشته باشند قطعا چند گام از سایرین جلوتر خواهند بود.

از جمله ویژگی‌های عصر اطلاعات سرعت بسیار بالا در انجام همه امور می‌باشد. بنابراین مردم در این دوره زمان کمتری برای انجام امور شخصی اختصاص می دهند و ترجیح می‌دهند همه امور بدون وقفه و بدون نیاز به مراجعه حضوری و بصورت آنلابن انجام پذیرند برای مثال مراجعه حضوری به بانک‌ها به شدت کاهش یافته و خدمات آنلاین جایگزین آن شده است

اگر نگاهی دقیق به تجارت در این دوره بیندازیم خواهیم دید کسب و کارهایی موفق شده‌اند که همزمان با تغییر سبک زندگی مردم تغییر کرده‌اند و خودشان را با شرایط جدید وفق داده‌اند برای مثال صنعت سینمای ایران را در نظر بگیرید اگر هنوز هم برای تهیه بلیط نیاز به مراجعه حضوری بود و یا افراد بعد از رفتن به سینما متوجه می‌شدند که بلیط فیلم مورد نظرشان به پایان رسیده هرگز این صنعت رشد نمی‌کرد اما با وجود سرویس خرید و رزرو آنلاین بلیط سینما مشکلات سابق مرتفع شده و با استقبال مردم مواجه شده است.

چگونه می‌توان از ابزارهای بروز جهت کسب درآمد بیشتر و ساده‌تر استفاده کرد؟

با وجود مجموعه‌هایی مثل دیجی کالا و بامیلو همه با فروش آنلاین آشنا هستیم اما آیا راه‌اندازی فروشگاه آنلاین کار ساده‌ای است؟

با پیشرفت چشمگیر نرم‌افزار در ایران راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی کار بسیار ساده و کم هزینه‌ای است که هم برای صاحب کسب و کار و هم برای مشتری بسیار مناسب است چرا که راه‌اندازی هر کسب و کاری نیاز به سرمایه زیادی دارد و همه و بخصوص جوانان سرمایه لازم را ندارند و همچنین در هر کسب و کاری محدودیت زمانی و مکانی وجود دارد که همه این محدودیت‌ها در فروش آنلاین از بین رفته‌اند و مشتری می‌تواند از هر مکانی که هست و در هر ساعت از شبانه‌روز سفارش خود را ثبت کرده و در محل مورد نظر خود تحویل بگیرد.

گرچه راه اندازی فروشگاه اینتر نتی نیز مراحل زیادی دارد که در مقالات بعدی حتما به آنها رسیدگی خواهیم کرد ولی نکته اینجاست که همیشه باید قدم اول را برداشت قدم اول انتخاب بستری مناسب برای شروع فعالیت است بنابراین توصیه می کنیم در قدم اول سایت خود را انتخاب کنید و کسب و کار خود را به سرعت آغاز کنید.

سخن آخر :

همراهان عزیز در صورتی که تجربه راه اندازی فروشگاه اینتر نتی را دارید تجارب خود را با ما در میان بگذارید و نکاتی که از نظر شما برای راه اندازی یک فروشگاه اینتر نتی مهم است را برایمان ارسال نمایید.

ضمن اینکه نرم افزار فروشگاه ساز اینترنتی ویترین محصول فراپیام می تواند شما را برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی بزرگ و حرفه ای راه اندازی کند.

نویسنده: احسان مهدیزاده

								
برچسب ها :
0 0 رای ها
رتبه
guest
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه ها
مطالب مرتبط
دانلود کاتالوگ دمو