مکانیزم جدید در فروشگاه آنلاین برای ارائه محصولات

احسان مهدیزاده
زمان مطالعه : 12دقیقه دیدگاهها

مکانیزم جدید در فروشگاه آنلاین برای ارائه محصولات

شما با به کارگیری انواع روش های فروش می‌توانید با راهکارهای مختلف کالاها و یا خدمات خویش را بفروشید. در فروش و بازاریابی هر چه گزینه ها و روش های بیشتری داشته باشید، به احتمالات برای فروش بیشتری میتوانید دست پیدا کنید، با تلاش و کوشش می‌توانید قدم اول را بردارید و به ثروت برسید. هر چه تکنیک های فروش ، راهکارهای فروش و راهبرد فروش بیشتری داشته باشید، میتوانید به نتایج بزرگتری دست پیدا کنید.

فروش یکی از حوزه های مورد علاقه در تمام سازمان‌هاست. اما هر سازمان، محصولات یا خدماتش را به نوعی می‌فروشد، به عبارت دیگر برای هر سازمانی نوعی از فروش مناسب است.

یکی از نکاتی که باید به آن توجه شود، این است که ما می‌خواهیم چطور بفروشیم؟ با بمباران تبلیغاتی؟ با ارائه خدمات خوب؟، با ارائه اطلاعات؟ یا روش‌های دیگر؟ برای هر نوع فروش، کارهایی لازم است که تمام آن‌ها نیازمند برنامه‌ریزی است، و مهم‌ترین آن برنامه‌ریزی، تشخیص فرد مناسب، یا قرار دادن موقعیت مناسب برای فردی است که بتواند آن فروش را تا مرحله پایانی انجام دهد.

انواع فروش مستقیم

صاحبان کسب‌وکارها به روش‌های مختلفی می‌توانند محصول یا خدمات‌شان را از طریق فروش مستقیم به مشتریان عرضه کنند.

فروش مستقیم تک سطحی

فروش مستقیم تک سطحی به شکل فردبه‌فرد، مثلاً خانه به خانه یا معرفی حضوری محصول، صورت می‌گیرد. این نوع فروش به‌وسیله‌ی اینترنت و کاتالوگ نیز امکان‌پذیر است. به‌طورکلی، درآمد فروشندگان مستقیم تک سطحی فقط از طریق کمیسیون فروش حاصل می‌شود.

چگونه محصولات خود را آنلاین بفروشیم؟

برای فروش محصول در اینترنت راه‌های مختلفی وجود دارد. که دو مورد اصلی را در اینجا می‌گوییم:

    • راه اندازی فروشگاه اینترنتی • استفاده از رسانه های اجتماعی

راه اندازی فروشگاه اینترنتی

بهترین راه برای فروش آنلاین محصول، راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی است. با راه‌اندازی یک فروشگاه در اینترنت می‌توانید برای محصولات خود یک کانال فروش ثابت داشته باشید. هر محصولی که می‌خواهید، با هر قیمتی را وارد کنید و همچنین با استفاده از تکنیک‌ های دیجیتال مارکتینگ فروش محصولات خود را افزایش دهید.

نرم افزار فروشگاه ساز مبتنی بر اصول تخصصی تجارت الکترونیک طراحی شده و موتور اصلی تولید فروشگاه های ویژه کسب و کارهای کسب و کارهای مختلف میباشد.بخش های مختلفی همچون محصولات و ویژگی های کالا، مدیریت فرایند خرید، انواع تخفیف و پیشنهادات ویژه ، انبار و مدیریت موجودی، کارت هدیه،چند فروشگاهی ، تامین کنندگان کالا، و… در این نرم افزار پیشرفته پیش بینی شده است.

نویسنده: احسان مهدیزاده

								
برچسب ها :
0 0 رای ها
رتبه
guest
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه ها
مطالب مرتبط
دانلود کاتالوگ دمو