خدمات و پشتیبانی

احسان مهدیزاده
زمان مطالعه : 12دقیقه دیدگاهها

خدماتی که شرکت فراپیام ارائه می دهد شامل موارد زیر می باشد:

نحوه ی گرفتن نماد و درگاه پرداخت :

اقدام برای گرفتن نماد الکترونیکی:

یکی از عوامل مهم در توسعه تجارت الکترونیک، ایجاد اعتماد و اطمینان نسبت به روند تجارت الکترونیک در کاربران است. از طرفی جرایم اتفاق افتاده در زمینه خرید از فروشگاه های اینترنتی، مراجع قانون گذار را به این فکر انداخت که بتوانند استاندارد و نشانی برای امن بودن این خرید ها ایجاد نمایند…

اقدام جهت گرفتن درگاه بانک:

  • اخذ درگاه پرداخت اینترنتی (IPG)

پرداخت اينترنتي نوعي پرداخت الكترونيكي است كه از طريق آن دارندگان كليه كارت‌هاي بانكي عضو شتاب مي‌توانند با استفاده از مشخصات كارت بانكي خود شامل شماره كارت، رمز دوم، تاريخ انقضاء و كد اعتبار سنجي (CVV2) نسبت به خريد كالا يا خدمات بصورت الکترونیکی از طریق درگاه های پرداخت اینترنتی اقدام نمايند در واقع پرداخت کننده با استفاده از کارت بانکی عضو شتاب خود می تواند از طریق اینترنت و بصورت آنلاین خرید نماید. پرداخت اینترنتی بعنوان یکی از پر طرفدارترین روشهای خرید الکترونیکی در عصر حاضر فناوری اطلاعات، می باشد.

    • ویژگی سرویس های پایانه پرداخت اینترنتی

– واریز همزمان مبلغ خرید به چند حساب بصورت درصدی – واریز همزمان مبلغ خرید به چند حساب بصورت شناسه واریز – ارائه خدمات پشتیبانی آنلاین فنی به پذیرنده – ارائه اطلاعات مربوطه به تراکنش های صورت پذیرفته از طریق وب سرویس – امکان واریز وجوه تراکنش ها ی موفق انجام شده به صورت جزء به جزء – امکان ارائه سرویس استعلام لحظه ای تراکنش ها – امکان دریافت گزارشهای متنوع مالی – امکان دریافت ریز تراکنشها از طریق پورتال پذیرندگان – امکان واریز تجمیعی در هر روز – امکان پرداخت چند حسابی بصورت تجمیعی

    • الزامات دریافت درگاه پرداخت اینترتی

– دارا بودن وب سایت اینترنتی رسمی و فعال به منظور فروش خدمات یا کالا – اخذ نشان نماد اعتماد الکترونیکی کسب و کارت های اینترنتی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ( وزارت صنعت ، معدن ، تجارت) – دارا بودن حساب بانکی نزد شعب بانک ملت و یا بانکهای دیگر – دارا بودن مدارک هویتی مورد نظر جهت متقاضیان حقیقی و حقوقی

بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ توسط فراپیام شامل:

  • امکان عضویت کاربران به کانال تلگرام فروشگاه آنلاین و همچین شبکه های اجتماعی دیگر مثل توئیر و اینستاگرام و فیس بوک انجام لینک سازی و ارتباط با فروشگاه آنلاین به ازاء هر شبکه اجتماعی می باشد
  • امکان تحلیل رفتار مشتریان و ارائه نمودار مختلف (برحسب میزان خرید یابازه زمانی خرید یابراساس مشاهده محصولات خاصی ازانها در سایت این گزارش براساس تحلیل فروشگاه آنلاین و بررسی شبکه های اجتماعی و تحیل مشتریان در استان های مختلف به صورت ماهیانه و حداکثر ۲ بار در ماه انجام میشود.
  • انجام اقداماتی جهت بهینه سازی: جستجوی فروشگاه اینترنتی پاساژ و ارتقای آن در موتورهای جستجوگر مثل گوگل (شایان ذکراست این کار فرایندی است که نیاز به بستر سازی دارد مثلا تبلیغات در سایت های پربیننده و تعریف تگ ها و کلمات کلیدی در هنگام برنامه نویسی و ارجاع نمودن کاربران ازسایت های مختلف به فروشگاه اینترنتی شما و معرفی جدید محصولات به روبات های کش کننده گوگل و طراحی فروشگاه براساس معیارهای موتورهای جستجو همچنین توجه به رتبه بازدید صفحات، توجه به محتویات باکیفیت و کم حجم و باکلمات کلیدی بالا و همسان سازی فروشگاه اینترنتی باتحلیلگرهای Google analytics) , ، Google trend ,web master tools)
  • انجام تبلیغات بنری و کلیکی در وب سایت های پربازدید به همراه آمار و رتبه بندی وب سایت های مورد نظر این پکیج شامل سایت های زیادی میباشد و در حوزه های (خبری، اقتصادی،فرهنگی و…) تبلیغات بنری درج میشود و بنا بر تحلیل فراپیام مبنی بر انتخاب سایت و ارائه گزارش انجام میشود .
    • انجام کنفرانس خبری در رسانه های مختلف و همچنین مصاحبه در رادیو و تلویزیون این پکیج به صورت کاملا حرفه ای و از طریق همکاری با مجریان صدا و سیما و خبرگزاری ها برگزار میشود و در این پکیج بیش از ۲۵ خبرنگار در حوزه های مختلف حضور دارند و با برگزاری نشست خبری و کارآفرینی به ارائه خبر و درج محتوا در شبکه های اجتماعی میپردازند
    • بررسی کلمات کلیدی و تحلیل محتوا برای فروشگاه آنلاین: به ازاء معرفی و بررسی هر کلمه کلیدی برای تولید محتوا و کمک به سئو فروشگاه می باشد.

بهینه سازی فروشگاه اینترنتی:

بهینه سازی یا سئو یکی از مهمترین موضوعات قابل توجه برای نرم افزار فروشگاه ساز اینترنتی می باشد ، در حالی که در بسیاری از فروشگاه های مبتنی بر وب نادیده گرفته می شود. سئو فروشگاه اینترنتی می تواند ترافیک بیشتری را برای کسب و کار به ارمغان آورد .با انجام تکنیک های عمومی بهینه سازی که در پرتال فروشگاه انجام میشود به سطحی از سئو دست می یابد که جایگاه کسب و کار شمار را در نتایج جستجو ارتقا میدهد و از رقبای خود پیشی میگیرد. از جمله ابزارهای مورد نیاز برای بهینه سازی فروشگاه اینترنتی قابل پیاده سازی است میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

SEO Large Business

خدمات طراحی و برندینگ (Branding & Web branding):

برای داشتن یک برند موفق و بنام، باید تمامی اصول و قواعد برندینگ را اجرا نمایید. استفاده از یک لوگو یا نشانه زیبا و دارای شخصیت رقابتی می تواند شرایط متفاوتی را در میان رقبا برای شما ایجاد نماید. پایبندی به قواعد شناسنامه برند می تواند یک هارمونی کامل از تمامی ابزارهای تبلیغاتی برای شما ایجاد کند و مبدل به یک ابزار قدرتمند در دنیای تجارت گردد.

طراحی ست اداری :

برندینگ باید در اولین گام از داخل مجموعه آغاز شود. یک ست اداری استاندارد و زیبا می تواند شما را در این راستا موفق تر نماید. زمانی که در یک برگه زیبا ایده های خود را مکتوب می کنیم مسلما نتایج بهتری حاصل خواهد شد، نتایجی متناسب با رویکرد برند شما.

طراحی بسته بندی :

در دنیای پر تکاپوی تولید و ارائه محصولات، بسته بندی و نوع ارائه محصول می تواند شما را از برندهایی با محصولات مشابه متمایز نماید. یک بسته بندی خوب تنها می تواند یک بسته بندی خلاق و زیبا باشد. ما در فراپیام علاوه بر تولید نرم افزار مالی آماده ارائه خدمات مشاوره بسته بندی و طراحی و اجرای این ایده ها هستیم.

طراحی تبلیغاتی :

تبلیغات بخشی از فعالیت بازاریابی هر تجارتی است و هزینه های هنگفتی را مخصوصا به تجارت های نوپا تحمیل می کند. در صورتی که این هزینه ها ثمر بخش باشد می تواند تجارت شما را متحول کند اما … . بسیاری از شرکت های نوپا و استارت آپ ها در همین بخش رو به شرایط ورشکستگی گام برمی دارند. تبلیغات پر هزینه و نا صحیح. ما درفراپیام تبلیغات را فقط در یک قالب تفسیر می کنیم. تبلیغات باید متفاوت،‌جذاب و کم هزینه باشد

خدمات پس از فروش :

نرم افزار خدمات پس از فروش در فراپیام تعریفی متفاوت دارد.همواره تلاش کرده ایم تا مشتریان به برند فراپیام متعهد و وفادار بمانند. دستیابی به این مهم تنها درگرو ارائه خدمات پس از فروش دلچسب و بدور از بروکراسی اداری و بهانه تراشی بوده است.یک سال گارانتی و پشتیبانی با تکنیک پاسخگویی در۱۰دقیقه توانسته است خیال مشتریان ما را از خدمات پس از فروش راحت کند. فایل های گرافیکی شما در پایان پروژه در آرشیوفراپیام قرار خواهد گرفت و هر لحظه می توانید با یک درخواست به فایل های خود دسترسی داشته باشید.

نویسنده: احسان مهدیزاده

								
برچسب ها :
0 0 رای ها
رتبه
guest
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه ها
مطالب مرتبط
دانلود کاتالوگ دمو